با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن وسیله هایی با فناوری بالا و سیستم های پیچیده پکیج های دیواری نیز تبدیل به وسیله های مدرن شدند که تعمیرات آنها دیگر کار ساده و آسانی نیست برای انجام این کار متخصصین با گذراندن دوره های آموزش تعمیرات پکیج دیواری تبدیل به افرادی ماهر دراین زمینه می شود و در طی تعمیر انواع مختلف پکیج تجربه های زیادی به دست می آورند.

سرویسکاران تهران شوفاژکار، تماما آموزش دیده و دارای تحربه کاری بالایی در زمینه تعمیر انواع پکیج هستند و لذا مشتریان گرامی میتوانند با آسودگی خاطر تمامی امورات تعمیر و سرویس پکیج خود را به ما بسپارند. 

تعمیر پکیج

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

آموزش تعمیرات پکیج دیواری با گذراندن یک دوره ی کوتاه مدت قابل یادگیری است. پکیج دیواری به عنوان یکی از لوازم مهم برقی منزل با ترکیبی از قطعات الکترونیکی و مکانیکی یکی از وسیله های کارآمد است که در صورت خراب شدن مشکلاتی برای اعضای خانه به وجود می آورد این سیستم گرمایشی محبوب برای مصارفی از جمله گرم کردن محیط خانه و تهیه آب گرم برای آشپزخانه و حمام در رده های محبوب و با اهمیت لوازم خانه است. با توجه به این که هر وسیله ی برقی عمر مصرفی دارد که به پایان میرسد و در طول زمان دچار مشکلاتی می شود، آموزش تعمیرات پکیج دیواری یکی از کارهایی است که شاید برای افراد خانه نیز مفید باشد.

با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن وسیله هایی با فناوری بالا و سیستم های پیچیده پکیج های دیواری نیز تبدیل به وسیله های مدرن شدند که تعمیرات آنها دیگر کار ساده و آسانی نیست برای انجام این کار متخصصین با گذراندن دوره های آموزش تعمیرات پکیج دیواری تبدیل به افرادی ماهر در این زمینه می شود و در طی تعمیر انواع مختلف پکیج تجربه های زیادی نیز در این راه به دست می آورند. فیلم زیر آشنایی با ساختمان پکیج ها و توصیحی کلی درباره نحوه کارکرد پکیج است. 

همچنین بخوانید:  نکات ایمنی در نصب و نگه داری پکیج های دیواری

 

مطالعه بیشتر

کارخانه ها و شرکت های تولید پکیج خود دارای متخصصانی هستند که دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات پکیج دیواری را گذرانده اند. تا با ارائه خدمات پس از فروش یا در طی مدت گارانتی محصول با انجام کارهای مربوط به تعمیر محصول خود مشتری های خود را راضی نگه دارند و درصدد کسب اعتبار برای شرکت خود باشند.

البته نمایندگی هایی نیز برای انجام این کار به صورت جداگانه شروع به کار می کنند و از افراد که با آموزش تعمیرات پکیج دیواری مهارت هایی را در این زمینه دارا هستند را استخدام می کنند.

از آنجایی که پکیج ها جز جدانشدنی هر خانه ای هستند و جایگاه ویژه ای دارند تعمیر آنها یکی از کارهای فوریتی در منزل محسوب می شود و این شغل را به یکی از مشاغل پر درآمد و دارای بازار کار تبدیل کرده است. به همین دلیل آموزشگاه های زیادی که دارای دوره های آموزش خدمات را برگزار می کنند دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری را نیز شامل می شوند. این دوره ها دارای مدت زمان کوتاهی است و این یکی از ویژگی های خوب این دوره محسوب می شود و هزینه آموزش تعمیرات پکیج دیواری نیز مبلغی مناسب است.

از جمله سرفصل های مربوط به آموزش تعمیرات پکیج دیواری شامل آشنایی با نحوه ی عملکرد های قطعات در پکیج دیواری، عیب یابی از طریق کدهای خطا، نحوه ی تست قطعات پکیج دیواری، آموزش تعمیر قطعات مختلف و یا تعویض آنها، چگونگی نصب پکیج دیواری و اتصالات آن است.

 

شاید برایتان جالب باشد

موارد دیگر چون آشنایی با رسوب زدایی از مبدل ها و یا هواگیری پمپ و لوله های پکیج و رادیاتورها جزو آموزش های مربوط به تعمیرات پکیج دیواری است. برای یادگیری هواگیری پکیج بوتان به این مقاله مراجعه کنید. 

همچنین بخوانید:  راهنمای فعالسازی حالت زمستانه در پکیج های دیواری

در آموزش تعمیرات پکیج دیواری افراد تمام قطعات مربوط به پکیج را می شناسند همچنین آنها با انواع مختلفی از پکیج های دیواری تک مبدل یا دو مبدل، پکیج های فنردار و بدون فنر آشنا می شوند.

این آموزش ها زیر نظر افراد و اساتید با سابقه انجام می شود و دارای مدرک معتبر و گواهی برای استخدام در مکان های مختلف است. در این دوره ها افراد از نزدیک و به صورت عملی با پکیج های دیواری و خصوصیات آنها آشنا می شوند و در کارگاه های آموزشگاه به تمرین می پردازند و به صورت آموزشی به تعمیر پکیج میپردازند.

بعد از پایان دوره افراد که تکنسین های ماهری در امر تعمیرات پکیج ها هستند قابلیت انجام تمام موارد دیگر مربوط به پکیج از جمله لوله کشی مناسب برای پکیج و شوفاز ها را نیز می توانند انجام دهند.

علاوه بر تمام مطالبی که در بالا گفته شد، یکی از مهمترین مواردی که برای جلوگیری از تعمیرات مکرر پکیج وجود دارد، دقت در انتخاب یک برند معتبر پکیج در هنگام خرید است. در مقاله بهترین مدل پکیج بوتان، انواع مدلهای پکیج این برند معتبر را برای شما معرفی کرده ایم. 

مقالات مرتبط
آموزش نحوه هواگیری شوفاژ

دلایل روشن و خاموش شدن مداوم پکیج شوفاژها و پکیج از لوازم بسیار پرکاربرد و ضوروی هز خانه ای هستند که ما به کمک آن

همچنین بخوانید:  مهمترین دلایل بالا رفتن فشار پکیج + راهکار حل مشکل
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید