بهترین تعمیرکار پکیج در شمیران نو

تعمیر پکیج، یک راه بسیار عالی، برای زمانی است که پکیج شما دچار مشکل شده‌است. پکیج وسیله‌ای است که برای گرم شدن دمای آب و برای گرم شدن هوا در زمستان استفاده می‌شود. هنگام خرید پکیج، به نوع برند و مشخصات آن دقت کنید، تا در آینده، پکیج شما کمتر دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر پیدا کند.

زمانی که پکیج شما خراب می‌شود، اولین نکته این است که با تحقیق و جستجو، سعی کنید یک تعمیرکار حرفه‌ای پیدا کنید. اگر در قسمت شرق تهران زندگی می‌کنید و به دنبال یک تعمیرکار حرفه‌ای هستید در سایت تهران شوفاژکار می‌توانید از تیم مجرب و متخصص ما استفاده کنید. تعمیرکاران ما در کوتاه‌‌ترین زمان و با کم‌ترین قیمت، پکیج شما را به صورت کاملا تخصصی تعمیر می‌کند.

علت خراب شدن پکیج

خراب شدن پکیج نشانه‌های مختلفی دارد. بی‌توجهی به این نشانه‌ها و تعمیر نکردن آن‌ها می‌تواند باعث خسارت و هزینه‌ زیادی شود؛ بنابر‌این در سریع‌‌ترین زمان برای تعمیر پکیج خود اقدام کنید. در این مطلب قصد داریم به علائم و نشانه‌های خرابی پکیج اشاره می‌کنیم:

سر و صدای زیاد پکیج

سرو صدای زیاد پکیج، به علت هوا گرفتن پمپ و لوله‌های پکیج است و راه حل اینکار هواگیری پکیج است.

نشتی آب پکیج

یکی دیگر از نشانه‌های خرابی پکیج، نشتی آب است. دلایل به وجود آمدن این مشکل سوراخ بودن مبدل، وصل نبودن نادرست بودن اتصالات، اتصالات پاره، نصب نادرست پکیج است. برای تعمیر پکیج همه‌ اتصالات را مورد بررسی قرار دهید و شیر تخلیه فرسوده را تعویض کنید. در صورت سوراخ بودن پمپ پکیج آن را تعمیر یا تعویض کنید. در هنگام نصب پکیج تمامی نکته‌ها توجه کنید و آن‌ها را به کار ببرید.

برای دریافت خدمات تعمیرات انواع مدل های پکیج بوتان در شمیران نو با کارشناسان تهران شوفاژکار تماس حاصل فرمایید.
تعمیر پکیج توسط هیپهاپولوژیست

گرم نشدن آب پکیج

پایین بودن فشار گا‌ز، افت فشار آبی که به پکیج وارد می‌شود، خرابی شیر سه طرفه، وجود هوا در لوله‌های پکیج، رسوب گرفتن مبدل‌ها و سوختن برد پکیج جزء مواردی هست که باعث گرم نشدن آب پکیج می‌شود.

برای درست کردن این مشکل اول میزان فشار آب و گازی که به پکیج وارد می‌شود را بررسی کنید؛ زیرا بیشتر اوقات علت گرم نشدن پکیج، پایین بودن فشار آب و گاز است. اگر مشکل حل نشد، فشار بار را بررسی کنید.

پکیج یه صورت انفجاری روشن می‌شود

ضعیف بودن جرقه پکیج، نشتی برق، تنظیم نبودن فشار گاز، خرابی دودکش، کم بودن اکسیژن، کثیف بودن جرقه زن و اکسید شدن الکترود جرقه زن جزء مواردی هستند که باعث انفجاری روشن شدن پکیج می‌شود. برای اینکه بفهمید مشکل از کجاست، اول برق دستگاه، فشار گاز و دودکش پکیج را بررسی کنید. اگر مشکل حل نشد، ممکن است مشکل از کثیفی الکترود جرقه زن باشد، سر الکترود را تمیز کنید و فاصله‌ بین مشعل تا الکترود را تنظیم نمایید. اصولا میزان فاصله باید بین الکترود تا مشعل باید بین سه تا پنج میلی متر باشد.

روشن نشدن مشعل

در روشن نشدن مشعل موارد زیادی نقش دارد، خراب بودن برد پکیج، خراب بودن جرقه زن، گرفتگی شیر کنترل گاز، نبود برق و خرابی میله یون پکیج مواردی هستند که بر روشن نشدن شعله پکیج تاثیر گذار است.

خاموش شدن ناگهانی پکیج

وقتی پکیج خود به خود خاموش می‌شود، اول باید ترموستات آن را چک کرد. اگر مشکل از ترموستات نبود موارد مانند خراب شدن پمپ، هوا داشتن پکیج، مسدود بودن شیر ورودی آب و رسوب گرفتن پکیج ممکن است مواردی باشد که باعث خاموش شدن ناگهانی پکیج می‌شود. هوا گیری و رسوب گیری پکیج بهترین راه حل رفع این مشکل است.

مطالب آموزشی پکیج‌های بوتان در تهران شوفاژکار:

زمان خرابی پکیج چه کاری انجام دهیم؟

زمانی که پکیج شما خراب می‌شود، اول نکات زیر را چک کنید؛ زیرا ممکن است مشکلی کوچکی وجود داشته‌باشد و خودتان توانایی تعمیر پکیج را داشته ‌باشید:

  1. اولین کار چک کردن فشار بار است، اگر عقربه‌‌ فشار بار کمتر از یک بود، شیر پر کن (در همه‌ پکیج‌ها در زیر دستگاه، یک شیر به رنگ آبی یا مشکی و به صورت گرد وجود دارد) را باز کنید، زمانی که عقربه‌های فشار بار روی عدد ۱/۵ استاد، شیر را ببندید.
  2. از باز بودن شیر ورودی گاز و بقیه شیرهای پکیج، مطمئن شوید. زمانی که دسته‌ شیر در امتداد شیر قرار بگیرد یعنی شیر باز است.
  3. از درست بودن پریز برق مطمئن شوید و آن را با فازمتر چک کنید.
  4. در فصل زمستان از باز بودن شیر‌هایی که در بالا و پایین رادیاتور قرار دارند، مطمئن شوید.
  5. اگر پکیج در بالکن نصب است، دودکش را از روی آن بردارید و یک‌بار پکیج را ریست کنید و از باز بودن دریچه‌های پلاستیکی اطراف دودکش، اطمینان حاصل کنید.
  6. در صورتی که شیر پرکن را بازکردید و عقربه‌ فشاربار تغییر نکرد، به احتمال زیاد نافی پرکن رسوب گرفته‌است، با این روش می‌توانید مشکل آن را برطرف کنید: اول شیر ورودی به مخصوص آب سرد است را ببندید. پس از آن با آچار شماره ۱۳ یا ۱۴ شیر را باز کنید و به وسیله‌ یک سیم مفتولی، داخل سوراخ نافی را رسوب‌گیری کنید و دوباره شیر پرکن را سرجای خود ببندید.
  7. زمانی که پکیج، دچار نشتی شده‌است، کلیه‌ شیرهایی که در زیر پکیج قرار دارند را ببندید، پکیج را از برق بیرون بکشید و به یک تعمیرکار مراجعه کنید.
تعمیرات پکیج در شمیران نو
برای دریافت خدمات تعمیرات انواع مدل‌های پکیج ایران رادیاتور در شمیران نو، با کارشناسان تهران شوفاژکار تماس حاصل فرمایید.

در این موارد حتما از تعمیرکار استفاده کنید

  • جرم گرفتن ورودی و خروجی اب
  • تخلیه نشدن گاز از هواکش
  • نشتی پکیج هر لحظه افزایش یابد
  • خرابی پرشر سوئیچ هوا
  • خراب شدت شیر تخلیه پکیج
  • انباشته شدن جرم و رسوب
  • بودن هوا داخل رادیاتور‌ها
  • گرم نشدن رادیاتورها

بهترین تعمیرکار پکیج در شمیران نو

تهران شوفاژکار، یک تیم بسیار قوی برای کسانی است که برای سرویس و تعمیر پکیج خود به دنبال تعمیرکار پکیج در شرق تهران ، به مخصوص منطقه‌ شمیران نو هستند. این تیم توسط کادر مجربی که دارد، کامل‌ترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

شما با یک تماس با همکاران ما در این سایت، به راحتی می‌توانید از قیمت‌ تعمیرات و سرویس انواع پکیج آگاه شوید و یک تعمیر کار پکیج در شرق تهران، داشته باشید. با خیال راحت مشکل پکیج خود را به تهران شوفاژکار بسپارید. ما با بهترین تیم و نازل‌‌ترین قیمت، تعمیر پکیج ‌شما را با خدمات عالی و در کم‌ترین زمان انجام می‌دهیم.

مقالات آموزشی تعمیر انواع پکیج از تهران شوفاژکار:
سخن پایانی

هنگامی که پکیج شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر پکیج پیدا می‌کند، می‌توانید به سایت تهران شوفاژکار مراجعه کنید و از خدمات این سایت استفاده نمایید. در واقع تیم تهران شوفاژکار با داشتن تعمیرکاران مجرب آماده ارائه خدمات به شما است. تمامی تعمیرکاران این مجموعه، به صورت کاملا حرفه‌ای آموزش دیده و دارای تجربه و مهارت بسیار بالایی هستند و پکیج شما را به بهترین نحو تعمیر می‌کنند. درصورت نیاز، به راحتی می‌توانید با همکاران ما در سایت تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار در منطقه شمیران نو داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید