پارامترهای مهم برای انتخاب پکیج شوفاژ دیواری و زمینی

چگونه می توانم پکیجی مناسب خانه ام انتخاب کنم؟ یک پکیج خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ پارامترهای مهم برای انتخاب پکیج شوفاژ دیواری و زمینی چه مواردی هستند؟ این ها سوالاتی هستند که ممکن است به دهن همه ما در هنگام انتخاب و خرید یک سیستم گرمایشی مانند پکیج برای منزلمان، به ذهنمان خطور کرده باشد. دانستن پاسخ این سوالات میتواند برای شما در انتخاب یک پکیج مناسب بسیار راهگشا باشد. ما در این مقاله تهران شوفاژکار، قصد داریم تا در این مورد با شما صحبت کنیم و پاسخ این سوالات را به شما بدهیم.

1- دود کش ساختمان

ما در مقاله راهنمای انتخاب یک پکیج خوب، به معرفی انواع پکیج مختلف پکیج ها پرداخته ایم. لذا در این مقاله به موارد تکمیلی در مورد پارامترهای انتخاب پکیج می پردازیم.  .غالبا دودکش های بکار رفته در ساختمان بصورت لوله های گرد و مستطیل سیمانی می باشند . که تاثیر بسیار بالایی در روند کار کرد پکیج ها را دارا می باشد . قطر به کار رفته در لوله های دودکش اکثرا در تولید صدای نا هنجار پکیج ها تاثیر بسزایی دارند . توصیه می شود حدا الامکان از لوله های سیمانی با قطر 150 میلی متر استفاده گردد . و لوله دودکش از نظر درز بندی و عایق کاری با دقت عمل بیشتری کار شود و از همه مهم تر لوله های دودکش در جرز داخلی ساختمان قرار گیرد تا موجب گرم ماندن لوله دودکش و انتقال گاز های سمی حاصل از احتراق پکیج ها به راحتی به بیرون از ساختمان هدایت شود .

همچنین بخوانید:  راههای جلوگیری از یخ زدن پکیج در زمستان

2- متراژ ساختمان

یکی دیگر از پارامتر های مهم و تاثیر گذار برای انتخاب پکیج ، متراز ساختمان است . چرا که با توجه به نیاز ظرفیت حرارتی ساختمان بایستی پکیج شوفاژ دیواری و زمینی را که در ظرفیت های مختلف تولید و عرضه می گردند را به کار گرفت . پکیج های عرضه شده در بازار ایران دارای ظرفیت های متنوع همسو با نیاز شما مصرف کننده گرامی می باشد که به صورت اجمالی به آن اشاره می کنیم .

لیست پکیج های ایران رادیاتور :

Eco 22 PL FF

Eco 24 PL FF

BM 24 FF

K 24 FF

K 24 CF

M 24 FF

M 24 CF

L 24 FF

L 24 CF

L 28 FF

L 28 CF

L 36 FF

L 36 Cf

 

اگر در مورد جدید ترین سیستم های گرمایشی در جهان میخواهید اطلاعاتی کسب نمایید، میتوانید مقاله مربوط را در تهران شوفاژکار مطالعه نمایید. 

 

لیست پکیج های بوتان :

Bita 22 RSI

Bita 24 RSI

Calda Venezia 24 RSI

Calda Venezia 24 I

Optima 24 RSI

Optima 24 I

Optima 28 RSI

Optima 28 I

Calda Venezia 28 RSI

Calda Venezia 28 I

Pavia 24 RSI

Parma 22 RSI

Parma 22 I

Parma 24 RSI

Parma 24 I

Perla pro 24 RSI

Perla pro 24 I

Perla pro 28 RSI

Perla pro 28 I

Perla pro 32 RSI

Perla pro 32 I

کدام مدل پکیج بوتان بهتر است؟ ما در مقاله مربوط، بهترین و پرفروشترین مدل های پکیج بوتان را معرفی نموده ایم.

3- مقدار دبی آب گرم بهداشتی

مقدار دبی آب گرم بهداشتی که با توجه به فاصله پکیج شوفاژ دیواری و یا زمینی تا آخرین شیر آب گرم بهداشتی که معمولا فاصله حمام تا پکیج اولویت بالایی را دارا می باشد پس در انتخاب پکیج باید به حجم دبی مصرفی و حجم دبی پکیج دقت بالایی نشان داد .

همچنین بخوانید:  دلایل روشن و خاموش شدن مداوم پکیج

پکیج های 22 هزار 10/4 لیتر در دقیقه

پکیج های 24 هزار 11/4 لیتر در دقیقه

پکیج های 28 هزار 13/4 لیتر در دقیقه

پکیج های 32 هزار 16/4 لیتر در دقیقه

پکیج های 36 هزار 16/4 لیتر در دقیقه

4- تامین اکسیژن مورد نیاز دستگاه

در ساختمان هایی که بنای مفید آن کمتر از 60 متر مکعب می باشد بایستی از دودکش های دوجداره و یا دریچه های تامین هوا که به خارج از محیط ساختمان مرتبط می باشد استفاده نمود تا میزان خطرات احتمالی را به حداقل ممکن رساند و با خیال آسوده تری از پکیج شوفاژ دیواری و یا زمینی استفاده برد . علاوه بر این که به ازاء هر کیلو وات توان پکیج یک متر مکعب فضا نیاز است . فضای محل نصب دستگاه نیز باید به وسیله یک دریچهء همیشه باز ارتباط داشته باشد . تا اکسیژن مورد نیاز دستگاه از محیط بیرون از اتاق محل نصب تامین گردد و هم در صورت نشتی احتمالی گاز در محیط اتاق جمع نشود .

4 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید