عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل L28ff

پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در بازار است و هر محصول پرفروشی حرف های زیادی برای زدن دارد! چه خوب است مشخصات پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff را بشناسیم و کدهای خطای مهم را ارزیابی کنیم تا رفع خطا و تعمیر پکیج های ایران رادیاتور به بهترین نحو صورت بگیرد و مشکلی ایجاد نشود. این پکیج ها به نسبت سری M دارای منبع انبساط بزرگتری هستند.

برای دریافت خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ، با کارشناسان تهران شوفاژکار تماس حاصل فرمایید.
تعمیرکار پکیج

راهنمای پکیج ایران رادیاتور مدلl28ff

پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff با حداکثر توان گرمایی 24080 کیلوکالری بر ساعت از دسته محصولات باکیفیت برند ایران رادیاتور محسوب می شود. این محصول می تواند تا مساحت 160 متر مربع را پوشش دهد. در تکنولوژی ساخت پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff از سیستم عیب یابی الکترونیکی استفاده شده است و دستگاه دارای دو مبل حرارتی است. در این پکیج از فن دودکش پیشرفته ای استفاده شده است.

پکیج ایران رادیاتور l28ff

مشخصات پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff

پکیج ایران رادیاتور l28ff

راندمان حرارتی پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff بالای 90 اعلام شده است و نوع گاز مصرفی برای این محصول شهری است. در این پکیج از سیستم جدید با عایق بندی و تجهیزات مدرن استفاده شده است. دستگاه دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال است به طوری که کد خطا با دقت بالا روی صفحه نمایشگر اجرا می شود. منبع انبساط این محصول به نسبت سری M بزرگتر است و همینطور از مبدل اصلی برای گرمایش محیط استفاده می شود.
ثابت بودن دبی عبوری در پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff سبب شده تا کنترل بهتری روی آن صورت بگیرد.

کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff

قصد داریم کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff را معرفی و علت و رفع آنها را بررسی کنیم.
کد E1
این کد خطا مربوط به پرشر سوئیچ است و همینطور شرایط حداقل آب نیز رعایت نشده است. در واقع این کد زمانی فعال می شود که پرشر سوئیچ سبب قطع شدن آب مدار شده باشد. این خطا به واسطه کاهش آب در سیستم دیده می شود. برد پکیج پرشر هوا به طور کلی نیاز است که در دو نوبت ارزیابی شود. نوبت اول پیش از روشن شدن فن بوده و در این صورت پرشر هوا سبب باز شدن مدار می شود. نوبت دوم مربوط به پس از روشن شدن فن بوده و مربوط به زمانی است که مدار پرشر بسته شده است.
برای رفع این مشکل پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff به طور کلی باید مشکل کاهش آب برطرف شود. یعنی نیاز است که شیر پرکن به سمت چپ چرخانده شود. دقت نمایید که شیر پر کن نباید با شیرهای دیگر اشتباه گرفته شوند. این شیر پر کن در بخش پایین پکیج وجود دارد و رنگ آن آبی است.
اگر شیر پر کن سفت باشد نیاز است که از آچار استفاده شو.
 
کد E8
این کد مربوط به ترموستات است به طوری که ترموستات حدی روی دمای 105 درجه کرده است.
کد E10
این کد به طور کلی مربوط به قطع بودن ترموستات دودکش است و باید علت قطع بودن بررسی شده و رفع آن صورت بگیرد.
کد E12 و E30
این کدها مربوط به خرابی برد الکترونیک است و نیاز به تعمیرکاران حرفه ای بوده تا علت خرابی را بسنجند.
کد E31
این کد مربوط به اتصال کوتاه ترمیستور مدار شوفاژ بوده و البته که اتصال کوتاه تا حد زیادی مشکل ساز خواهد بود.
کد E32
این کد زمانی در پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff دیده می شود که ترمیستور مدار شوفاژ باز شده باشد و نیاز است که رفع آن به دقت صورت بگیرد.
 
کد E42
این کد در پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff مربوط به ترمیستور آبگرم مصرفی بوده و در نهایت مدار باز است.

همچنین بخوانید:  آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور

خطای e2 در پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff

از آنجایی که ارور E2 در پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff بسیار دیده می شود و این موضوع سبب نگرانی افراد زیادی شده است، تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم توضیحات کاملاً اختصاصی در زمینه این ارور ارائه دهیم تا افراد علت ارور E2 در پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff را بدانند و همینطور برای رفع آن نیز اطلاعات کامل تری داشته باشند.

ارور E2 با چندین نشانه مشخص می شود. یکی از موارد عدم تشکیل شعله است. بگذارید این موضوع را به زبانی ساده تر توضیح دهیم به طور کلی تشخیص شعله باید در زمان درستی صورت بگیرد. تشخیص شعله توسط قطعات خاصی انجام می شود که بررسی می کنند که آیا اتصال گاز سالم است یا خیر و همینطور سلامت جرقه زن را نیز ارزیابی می کنند و در نهایت شعله روشن خواهد شد.
حال اگر اجزایی که قرار است روشن بودن شعله را بررسی کنند به درستی کار نکنند گزارش لازم به برد دستگاه داده نمی شود و دستگاه نمی تواند عملکرد درستی داشته باشد. یعنی برد دستگاه فرمان درستی از برد دریافت نمی کند و در نهایت این موضوع سبب قطع گاز می شود. حال سوال اینجاست که چه قطعاتی سبب بروز این مشکل می شود.
قسمتی به عنوان یون تشخیص شعله وجود دارد که اگر این بخش به درستی کار نکند مشکل ساز می شود. از سوی دیگر اگر فاصله ای که بین یون ها وجود دارد اشتباه باشد چنین ایرادی در پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff رخ می دهد.
گاه دیده می شود که میله یونیزاسیون مسدود شده است و این موضوع سبب می شود تا تشخص شعله با مشکل روبرو بوده و تشخیص آن اشتباه صورت بگیرد.
اگر شعله کوتاه و بلند پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff به درستی تنظیم نباشد هم این مشکل رخ می دهد.
از سوی دیگر اگر اکسیژن کافی برای احتراق وجود نداشته باشد باز هم شاهد ارور E2 خواهیم بود.

همچنین بخوانید:  کد خطای پکیج ایران رادیاتور
تعمیر پکیج

علت ارور E2 در پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff

حال می خواهیم در مورد علت عدم تشکیل شعله صحبت کنیم. دقت کنید که یکی از مهمترین دلایل عدم تشکیل شعله در پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff قطعی گاز ورودی است پس گاز ورودی باید به دقت بررسی شود و شرایط گاز نیز به شکل اصولی ارزیابی شود.

مورد بعدی مربوط به خرابی شیر کنترل گاز است که اگر به موقع بررسی نشود سبب سوختن بوبین 220 می شود. دقت کنید که اگر این شیر معیوب باشد پس از اینکه دستگاه در موقعیت ریست قرار گرفت، برای لحظاتی صدای جرقه شنیده می شود و سپس قطع می شود.

اگر جرقه زن خراب شده باشد احتمال اینکه شعله قدرت کافی برای تشکیل شدن را نداشته باشد بسیار زیاد است. برای تعمیر جرقه زن نیاز است که در ابتدا قطعات داخلی ان به دقت بررسی شوند یعنی اگر جرقه زن دچار پوسیدگی شده باشد نیاز به تعویض یک سری قطعات مهم است.

موضوع مهم دیگر به خرابی برد الکترونیک برمی گردد که موضوع پر اهمیتی بوده و اگر سرویس های دوره ای پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff به خوبی صورت بگیرد هزینه های اضافی برای برد ایجاد نمی شود. دقت کنید که معیوب بودن برد الکترونیک به دو شکل نشان داده می شود. مورد اول به این صورت است که شیر کنترل گاز وصل نمی شود و مورد دوم به این شکل است که پس از باز شدن شیر کنترل گاز، برد نمی تواند به جرقه زن فرمان درستی برای تشکیل شعله دهد.

همچنین بخوانید:  تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

گاهی نیز دیده می شود که رله برد کنترل دچار خرابی است و نیاز به تعمیر دارد. از سوی دیگر نیز ترانس جرقه برد الکترونیک می سوزد و این موضوع دردسرساز می شود. به طور کلی در صورت بروز هر یک از موارد یاد شده ارور E2 نمایش داده می شود.

 

جمع بندی:

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد ، پکیج ایران رادیاتور l28ff از دسته محصولات باکیفیت برند ایران رادیاتور محسوب می شود و در ساخت این محصول از سیستم عیب یاب الکترونیکی استفاده شده است که کد خطا با دقت بالا روی نمایشگر اجرا می شود. انواع کدهای خطا که شامل E1 – E2 – E8 – E10 – E12 – E30 – E42 بررسی کردیم.

ارور  E2 در پکیج ایران رادیاتور l28ff بسیار دیده می شود که یکی از دلایل بروز آن عدم تشکیل شعله می باشد.

تهران شوفاژکار علاوه بر ارائه خدمات در زمینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور ، تعمیر پکیج بوتان در تهران را نیز انجام می دهد .


 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید