عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF

مدل l24ff یکی از مجهزترین مدل‌های برند پکیج ایران رادیاتور است. پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff با انواع آب و هوا سازگار دارد و از مزایای این پکیج می‌توان به نوسانات کمتر آن نسبت به سایر پکیج‌ها اشاره کرد.

اما گاهی اوقات دستگاه دچار اختلالاتی می شود. در این زمان ارورهایی رو صفحه نمایش نشان داده می‌شود. در این حالت ابتدا باید آن را عیب یابی کنید، سپس برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff دنبال تعمیرکار بگردید. در ادامه این مقاله با تهران شوفاژکار همراه باشید تا با چگونگی عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff و تعمیر آن آشنا شوید.

برای دریافت خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ، با کارشناسان تهران شوفاژکار تماس حاصل فرمایید.
تعمیرکار پکیج

( مطالعه مقالات آموزشی تعمیر انواع پکیج: آموزش تعمیر پکیج بوتان  |  آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور )

معرفی پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF

پکیج ایران رادیاتور به نوعی از سیستم های گرمایشی گفته می شود که در فصل های سرد آب گرم مصرفی و سیستم گرمایشی محیط از جمله شوفاژ و رادیاتور را تامین می کند. راندمان حرارتی پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF حدود 95% است که فوق العاده است. پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF در ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری ، و … کاربرد دارد. 

از مزایا پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF نسبت به سایر مدل ها می توان به سیستم عایقبندی آن اشاره کرد که سبب کاهش سروصدای آن خواهد شد. پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF در سه ظرفیت 24kw ، 28kw ، 32kw در بازار موجود می باشد. شما می توانید مطابق با متراژ محیط خود پکیج با ظرفیت مناسب را خریداری کنید.

مشخصات پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF

قابلیتتوضیحات
سیستم هواگیری خودکاردارد
سیستم ضد یخ زدگیدارد
سیستم نوسان گیر دما آب گرم مصرفیدارد
پمپ قوی به همراه هد استاتیک بالادارد
سیستم ایمنی حداکثر و حداقل فشار آبدارد
سیستم بای پس خودکاردارد
سیستم پرشر سوئیچدارد
راندمان دستگاهبالاتر از ۹۰%
همچنین بخوانید:  تعمیر فن پکیج ایران رادیاتور
مشخصاتمقدار
وزن۳۷ kg
ابعاد۷۶۳*۳۵۰*۴۵۰ cm
گاز مصرفیگاز شهری
اندازه اتصال لوله گاز شناسه۳/۴ G2900759000062
حداکثر توان ورودیاندازه اتصال لوله گاز۲۲۳۶۰۳/۴ G
حداکثر توان مصرفیحداکثر توان ورودی۱۳۷۲۲۳۶۰
مقدار اتصال لوله آب مصرفیحداکثر توان مصرفی۱/۲ G137
مقدار اتصال لوله آب مصرفی۱/۲ G

( مطالب آموزشی پکیج‌های بوتان در سایت تهران شوفاژکار: تعمیر پکیج بوتان  |  هواگیری پکیج بوتان )

خطا های پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF

بهترین راه‌ عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff، بررسی خطاها و ارور های نمایش داده شده روی صفحه نمایش پکیج است.

با توجه به دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff می‌توانید علت بروز خطاها و ارورهای پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff، را شناسایی کرده و اقدام به تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff، کنید.

  • ارور e1 در پکیج ایران رادیاتور  l24ff
    علت بروز این مشکل کم بودن فشار آب یا خرابی پرشر سوئیچ است.
    جهت رفع ارور e1 پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff، بهتر است شیر پرکن را باز کرده و اجازه دهید فشار آب حدودا روی یک الی یک و نیم بار باشد.
  • خطای e2 در پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff
    علت بروز ارور E2 در پکیج تشکیل نشدن شعله در پکیج است، که به دلایل مختلف مانند: قطع بودن گاز، خرابی شمعک، خرابی جرقه زن، عدم اتصال به زمین، بروز اختلال در یون تشکیل شعله، وجود فلنچ در دودکش در صورت سرویس نکردن بعد از دو سال و … در پکیج بروز می‌کنند.

جهت رفع خطای e2 در پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff، باید ابتدا گاز را بررسی کنید. در صورت قطع نبودن گاز به بررسی سایر قسمت‌های نام برده بپردازید و در صورت نیاز آن‌ها را تعمیر یا تعویض کنید.

  • ارور e10 پکیج ایران رادیاتور l24ff
همچنین بخوانید:  آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور

در این حالت علت بروز خطا مسدود بودن لوله دودکش است، که باعث فعال شدن کلید دودکش هم می‌شود.

جهت رفع ارور e10 پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff، بهتر است ترموستات دود و دودکش به صورت کامل بررسی شود. اگر دودکش مسدود بود، آن را تمیز کنید و در صورت خرابی ترموستات دود، آن را تعمیر یا تعویض کنید.

  • خطا e31 و e32 و e41 پکیج l24ff

خرابی ntc مدار شوفاژ و اتصال کوتاه بودن مدار، باعث به وجود آمدن این ارور می‌شود. جهت رفع ارور e31 و e32 و e41 پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff، باید به تعویض ntc بپردازید.

  • ارور e42

زمانی که ntc مدار باز باشد کدخطای e42 روی پنل پکیج l24ff به نمایش در می‌آید. جهت رفع مشکل ارور e42 پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff، باید ntc دستگاه را بررسی کنید و در صورتی که مشکل دارد، آن‌را تعویض کنید.

  • کدخطا e50 در پکیج l24ff

این ارور نشان دهنده این است که پرشر سوئیچ دود وصل است و فن کار نمی‌کند. علت بروز این خطا خرابی پرشر سوئیچ یا خرابی فن است؛ جهت رفع ارور e50 پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff، باید فن دستگاه را بررسی کرده و در صورت خرابی آن را تعمیر یا تعویض کنید، اگر مشکل از فن پکیج نبود باید رله برد را تعویض کنید.

  • خطای e51
    این ارور نشان دهنده این است که فن کار می‌کند، در صورتی‌که پرشر سوئیچ دود قطع است.

دلایل مختلفی باعث بروز خطای e51 پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff، می‌شوند. از جمله: گرفتگی مسیر دودکش، خرابی پرشر سوئیچ، پاره شدن سیم پرشر، گیر کردن رله برد، کثیفی فن و …

همچنین بخوانید:  عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل L28FF

جهت رفع ارور e51 پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff، ابتدا باید فن را با دست بچرخانید. اگر مشکل رفع شد فن کثیف است و در غیر این‌صورت باید به رله برد ضربه بزنید. چرا که امکان گیر کردن آن وجود دارد، اگر مشکل برطرف نشد، باید رله برد را تعویض کنید.

  • ارور e81 پکیج ایران رادیاتور l24ff
    دلایل مختلفی باعث بروز این ارور در دستگاه خواهد شد، از جمله: خرابی پمپ، بلند بودن شعله پکیج، فعال بودن کلید حرارتی، خرابی کلید حد و …

جهت رفع ارور e81 پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff، بررسی قطعات گفته شده و در صورت نیاز تعویض یا تعمیر آن‌ها، در برخی موارد این ارور نشان دهنده این است که مبدل اصلی نیاز به اسید شویی دارد.

  • خطای e88 در پکیج l24ff
    علت بروز این ارور افزایش ناگهانی دمای مدار گرمایشی است. در این حالت دمای پکیج بین ۸۹ درجه تا ۱۰۵ درجه سانتی‌گراد است.

با کاهش دمای مدار گرمایشی می‌توانید به رفع ارور e88 پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff بپردازید.

  • ارور e12 ،e30 ،e90 پکیج ایران رادیاتور l24ff
    در زمانی‌که این ارورها را روی صفحه نمایش پکیج مشاهده کردید، باید بدانید برد الکترونیکی دستگاه دچار اختلالاتی شده است. جهت رفع این ارورها باید برد پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff، را تعویض کنید.

( برای آشنایی بیشتر با کد خطاهای پکیچ ایران رادیاتور روی لینک روبرو کلیک کنید: کد خطای پکیج ایران رادیاتور )

جمع بندی

در این مقاله کلیه نکات عیب یابی و رفع ارور پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff را بیان کردیم. چناچه با نکات گفته شده نتوانستید مشکل را برطرف کنید، می‌توانید کمک گرفتن از کارشناسان ما و ازتباط برقرار کردن با آنها مشکلتان را حل کنبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید