کد خطای پکیج ایران رادیاتور مدل L

پکیج ایران رادیاتور مدل l ، سری جدید پکیج ایران رادیاتور است که مزیت ویژه ای نسبت به سری های قبلی دارد . در پکیج سری ال نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده است که کد های خطا و همچنین دمای آب را نمایش می دهد . از دیگر مزیت های این سری می شود به داشتن هیدروباک برنجی و منبع انبساط بزرگتر اشاره کرد .
برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور ابتدا باید کد های خطای محصولات این برند را بشناسیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید زیرا میخواهیم به کد های خطای پکیج ایران رادیاتور مدل l بپردازیم.
تعمیر پکیج های ایران رادیاتور کار حساسی است و اگر به صورت اصولی و دقیق انجام نشود باعث خرابی بیشتر پکیج می شود . شما می توانید کار تعمیر پکبج های خودتون رو به تیم حرفه ای ما یعنی تهران شوفاژ کار بسپارید.

برای دریافت خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ، با کارشناسان تهران شوفاژکار تماس حاصل فرمایید.
تعمیرکار پکیج

( مطالعه مقالات آموزشی تعمیر انواع پکیج: آموزش تعمیر پکیج بوتان  |  آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور )

مشخصات پکیج ایران رادیاتور مدل l

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل در بازار موجود است .
در پکیج تک مبدل ایران رادیاتور ، مبدل تعبیه شده از نوع دوبل بوده و همزمان دو وظیفه تامین آب گرم مصرفی و گرمای ساختمان تامین می شود . ساختار این پکیج ها به گونه ای است که اب گرم مصرفی و همچنین آب سیستم گرمایش ، هر دو بر اثر تماس مستقیم با شعله مشعل گرم می شوند.
در پکیج دو مبدل از دو نوع مبدل استفاده می شود. مبدل اصلی که برای گرمایش محیط استفاده می شود و مبدل صفحه ای برای تامین آب گرم مصرفی بهداشتی استفاده می شود .

همچنین بخوانید:  آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور

ویژگی پکیج ایران رادیاتور مدل L

از ویژگی پکیج ایران رادیاتور مدل L می شود به موارد زیر اشاره کرد:
-سیستم هواگیری خودکار
-سیستم ایمنی کنترل حداقل و فشار حداکثر آب
-پمپ قوی با هد استاتیک بالا
-سیستم ضد یخ زدگی
-مجهز به پرشر سوئیچ هوا برای حفاظت در مقابل انسداد لوله
-سیستم بای پس خودکار
-ابعاد کوچک و مناسب
-دارای محفظه احتراق بسته در مدل های FF
راندمان بالای 90%-
-سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی

نمایشگر دیجتال

انواع پکیج های سری L

پکیج های ایران رادیاتور مدل L از نظر ظاهری 5 سانتی متر از سری ام بزرگتر می باشند و این به این دلیل است که ایران رادیاتور شاسی های یکسانی برای پکیج های دیواری خود در یک سری تولید می کند.
در جدولی که این زیر مشاهده می کنید توضیحات مختصری راجبه ویژگی های فیزیکی پکیج های سری ال بیان کردیم .

انواع پکیج های سری ال

از جمله پکیج های پر استفاده و محبوب از سری L می شود به پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff اشاره کرد . پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff با حداکثر توان گرمایی 24080 کیلوکالری بر ساعت از دسته محصولات باکیفیت برند ایران رادیاتور محسوب می شود. این محصول می تواند تا مساحت 160 متر مربع را پوشش دهد.در این پکیج از سیستم جدید با عایق بندی و تجهیزات مدرن استفاده شده است. دستگاه دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال است به طوری که کد خطا با دقت بالا روی صفحه نمایشگر اجرا می شود. اما مانند هر دستگاه دیگری این پکیج نیز به مرور زمان یا استفاده نادرست ممکن است دچار خطا شود ، بهتر است که کد های خطای این پکیج را بشناسیم تا بتوانیم به موقع و در زمان درست کار تعمیر آن را انجام دهیم . جهت اطلاع از کد های خطای این محصول و روش حل آن ها ، می توانید به مقاله عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff مراجعه کنید.

همچنین بخوانید:  تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

 

کد های خطای پکیج ایران رادیاتور مدل L

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید