نمایندگی پکیج بوتان ستارخان

برای هواگیری پکیج ایران رادیاتور l36ff باید در ابتدا لوله های آب گرم باز شوند. در واقع پکیج می بایست روشن باشد. سپس پیچ های هواگیری با یک پیچ گوشتی باز می شوند. پیچ ها خلاف عقربه ساعت باز می شوند. زمان باز شدن پیچ ها، دیده می شود که آب به همراه هوا از پکیج خارج می شود. راهنمای عیب یابی پکیج ایران رادیاتور l36ff به شما کمک می کند تا اطلاعات خود را در زمینه این محصول افزایش دهید و در صورت بروز هر مشکلی، نگرانی خود را کنترل کنید و شرایط را بسنجید. و در صورت نیاز میتوانید برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای دریافت خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در منطقه ستارخان تهران، با کارشناسان تهران شوفاژکار تماس حاصل فرمایید.
تعمیرکار پکیج

پکیج ایران رادیاتور l36ff در یک نگاه

پکیج ایران رادیاتور l36ff در لیست پکیج های دو مبدله قرار گرفته است. یعنی علاوه بر مبدل اصلی دارای مبدل ثانویه است. تفاوت سری L و M مربوط به نمایشگر دیجیتال و منبع انبساط است به طوری که سری L  دارای منبع انبساط بزرگتری است. پکیج ایران رادیاتور l36ff بزرگترین سایز از این سری را به خود اختصاص داده است. نمایشگر پکیج ایران رادیاتور l36ff به صورت کاملاً دیجیتالی طراحی شده است و کد های خطا روی صفحه نمایشگر نمایش داده می شود تا عیب یابی پکیج ایران رادیاتور l36ff سریع تر و بهتر صورت بگیرد.

پکیج ایران رادیاتور l36ffکد خطای پکیج ایران رادیاتور l36ff و رفع آن

می دانیم که پکیج ها هر یک دارای مشخصه های خاصی هستند اما حقیقت این است که به طور کلی پکیج ها برای اعلام خرابی مورد نظر می بایست از یک کد عددی استفاده نمایند. البته این کد ترکیبی از عدد و حروف است و هر یک نشانه مشکل خاصی است که در ادامه در مورد هر یک توضیحات لازم را ارائه می کنیم. 

پکیج ایران رادیاتور l36ff - 2

کد E01

این کد معمولاً به دلیل ایجاد نشدن شعله نمایش داده می شود. یعنی شعله به درستی تشکیل نمی شود. به طور کلی این خطا سه دلیل مهم دارد. یکی از دلایل این است که شیر گاز مشکل دارد که در این صورت نیاز به تعمیرکاران حرفه ای است تا شرایط شیر گاز را بررسی کند و در صورت نیاز شیر گاز را تعمیر و یا تعویض نماید.

همچنین بخوانید:  کد خطای پکیج ایران رادیاتور

مورد بعدی به این صورت است که جرقه زن خوب عمل نمی کند یعنی جرقه زن از کار افتاده است و یا خراب شده است. دقت کنید که جرقه زن از بخش های مهم پکیج محسوب می شود.

در نهایت موضوع بعدی در پکیج ایران رادیاتور l36ff که سبب ایجاد کد مربوطه می شود ایراد در حسگر شعله است. حسگر ها نیاز به سرویسهای دوره ای دارند و یا باید تعویض شوند.

کد E02

در صورتی که کد E02 روی نمایشگر پکیج ایران رادیاتور l36ff دیده شده به معنی قطعی است. یعنی مدار به درستی کار نمی کند و در مدار قطعی ایجاد شده است. البته قطع شدن کلید حرارتی نیز با همین ارور نمایش داده می شود. این ایراد نیاز به سرویس کامل پکیج دارد و شاید نیاز باشد که کلید حرارتی مجدداً خریداری شود و قطعاً عیب یابی پکیج ایران رادیاتور l36ff باید توسط افراد خبره صورت بگیرد.

کد E03

در صورتی که در پرشر دود خروجی ایرادی ایجاد شود کد E03 دیده می شود. پرشرها بخش مهمی از دستگاه هستند و کمک می کنند تا دود خروجی به درستی منتقل شود خرابی این بخش دردسرهای خاص خود را دارد. از سوی دیگر گاه دیده می شود که کل مجموعه فن دچار مشکل شده است و همین ارور نمایش داده می شود، در این حالت به طور کلی وضعیت مربوط به فن ها سنجیده شده و اگر نیاز به تعویض قطعه ای باشد، در ابتدا قطعه اورجینال خریداری شده و سپس تعویض صورت می گیرد.

اگر ترموستات دود ایراد داشته باشد به سادگی می توان آن را برطرف کرد و مشکلی از طرف پکیج ایران رادیاتور l36ff شما را تهدید نمی کند.

کد E04

زمانی که فشار آب لازم در مدار گرمایش پکیج ایران رادیاتور l36ff ایجاد نمی شود، این کد مشاهده می شود. البته منظور از فشار پایین فشار کمتر از 0.5 است و نیاز است که فشار افزایش یابد. دقت کنید که این کد از نظر سبک اجرایی شرایط خاص خود را دارد و به طور کلی در دسته بندی های مشخصی قرار گرفته است. برای افزایش فشار آب گاه نیاز به یک سری قطعات جدید خواهد بود و یا سبک لوله کشی باید عوض شود.

همچنین بخوانید:  تعمیر فن پکیج ایران رادیاتور

کد E06

این کد مربوط به قطعی NTC آبگرم مصرفی است و به طور کلی ان تی سی باید توسط افراد متخصص بررسی شود. شناسایی عملکرد درست بخش ان تی سی آسان نبوده و اگر تشخیص درستی صورت نگیرد مشکلساز می شود. در این حالت سنسور تشخیص دمای آب گرم مصرفی با مشکلاتی روبرو شده است و این سنسور به نوبه خود شرایط خاصی ایجاد می کند. اگر سنسور با خرابی بسیار بالایی روبرو باشد احتمال اینکه پکیج ایران رادیاتور l36ff روشن نشود بسیار زیاد است.

کد E07

کد E07 نیز مربوط به ان تی سی است اما این بار صحبت از NTC گرمایش است. دقت کنید که به طور کلی قطعی این بخش از گرمایش سبب می شود که سبک اجرای ان تی سی به درستی مشخص شود و ارزیابی دقیقی نیز صورت بگیرد. سنسور تشخیص دمای گرمایش اگر به درستی عمل نکند، در واقع در تعیین مقدار گرمایش مشکلات زیادی ایجاد می شود و این مشکلات به نوبه خود دردسر ساز خواهد بود.

کد E11

اگر شیر گاز ایراد پیدا کند پیش از اینکه برد به شیر گاز فرمان برای روشن شدن شعله بدهد، شعله به شکل خودسرانه روشن می شود. در صورتی که مشکل فقط مربوط به شیر گاز باشد با هزینه کم برطرف می شود اما خرابی برد به طور کلی دردسرهای خاص خود را دارد.

پکیج ایران رادیاتور l36ff - 3

وقتی نمایشگر پکیج ایران رادیاتور l36ff چشمک زن است به چه معنی است؟

یکی از سوالاتی که بارها پرسیده می شود این است که در صورت چشمک زن بودن نمایشگر پکیج ایران رادیاتور l36ff چه تمهیداتی می بایست سنجیده شود و به طور کلی معنای اصلی آن چیست.

همچنین بخوانید:  عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF

دقت کنید که سه موضوع مهم در این شرایط مدنظر قرار می گیرد.

موضوع اول عمل نکردن کلید فشار است. در صورتی که کلید فشار با مشکل روبرو باشد نمایشگر چشمک زن می شود.

مورد بعدی این است که ترموستات ایمنی دود دچار مشکل شده و کابل مورد نظر قطع شده است و این موضوع شرایط خاص خود را دارد.

مورد آخر کافی نبودن فشار آب مدار گرمایش است که به طور کلی سبب می شود تا چنین شرایطی ایجاد شود.

هواگیری پکیج ایران رادیاتور l36ff

برای هواگیری پکیج ایران رادیاتور l36ff نیاز است که در ابتدا لوله های آب گرم باز شوند. در واقع پکیج می بایست روشن باشد. سپس پیچ های هواگیری با یک پیچ گوشتی باز می شوند. پیچ ها خلاف عقربه ساعت باز می شوند. زمان باز شدن پیچ ها، دیده می شود که آب به همراه هوا از پکیج خارج می شود. دقت کنید که آب مورد نظر بسیار داغ است و باید فاصله مناسب با آن را رعایت کنید و همینطور از لباسی استفاده کنید که مانع از سوختگی می شوند.

صدایی که در زمان خروج آب شنیده می شود طبیعی است و جای نگرانی ندارد. زمانی که صدا کاهش یاب یعنی فشار خروج آب به وضعیت ثابتی رسیده است و هواگیری نیز رو به پایان است.

در نهایت پیچ پمپ می بایست در جهت عقربه های ساعت بسته شود. پیچ می بایست کاملاً محکم بسته شود.

پکیج ایران رادیاتور l36ff - 4

نتیجه گیری

یافتن ایراد پکیج ایران رادیاتور l36ff به نسبت سری M آسانتر است چون از نمایشگر فوق حرفه ای در آن استفاده شده است که کمک می کند تا تعمیرکار بتواند پروسه تعمیرات را سریعاً پیش ببرد. نکته مهم دیگر این است که این پکیج ها هم ساختار ظاهری بی نظیری دارند و هم از نظر کیفیت تضمین شده هستند و رفع ایراد پکیج ایران رادیاتور l36ff نیز با تضمین صورت می گیرد. 

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به دیگر قسمت های سایت از جمله بخش تعمیر پکیج بوتان از مطالب ما بهره مند شوید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید