بهترین روش رفع ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور

پکیج یکی از بهترین سیستم های گرمایشی محسوب می شود که نه تنها گرمای مورد نیاز را برای محیط به خوبی تامین خواهد کرد، بلکه منجر به تامین آب گرم مصرفی ساختمان نیز خواهد شد. اما یکی از پکیج های نام آشنا که از لحاظ کیفیت و کارایی، خود را به همه کاربران ثابت کرده، پکیج ایران رادیاتور است. حقیقتی که وجود داشته و باید آن را بپذیریم، این است که پکیج ایران رادیاتور هم مانند سایر پکیج ها ممکن است دچار مشکلاتی گردد. مانند ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور که در اینجا به چگونگی رفع این ارور اشاره کردیم تا تعمیر پکیج ایران رادیاتور به صورت صحیح انجام گیرد.

شرح ارور ۵۰ ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

لازم است بگوییم ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور، تنها در مواقعی خاص رخ خواهد داد. برای مثال اگر سنسور آب گرم مصرفی پکیج، مشکل اساسی پیدا کند، این ارور را مشاهده خواهید کرد.
در واقع سنسور آب گرم که تحت عنوان NTC شناخته می شود، به تشخیص آب گرم پرداخته و با اعلام آن به برد، منجر به افزایش یا کاهش طول شعله و روشن و خاموش شدن آن خواهد گردید. در نتیجه شما آب گرم مورد نیاز خود را توسط پکیج دریافت خواهید کرد، ولی با بروز این ارور، کارکرد NTC دچار اختلال شده و دیگر موفق به دریافت آب گرم نخواهید شد. در این صورت باید با آب سرد دست و پنجه نرم کنید تا زمانی که مشکل این ارور حل شود.

همچنین بخوانید:  عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل L28CF
چرا ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور رخ می دهد؟

روش رفع ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور

شاید با مشاهده ارور ۵۰ ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور به این فکر بیفتید که خودتان این مشکل را حل کنید، شاید تصور می کنید حل این مشکل، راحت است. ولی وقتی وارد عمل می شوید، تازه متوجه می شوید که رفع این ارور، از عهده شما بر نمی آید، چرا که تخصصی در زمینه حل این مسئله ندارید.
پس بهتر است واقعیت را پذیرفته و به جای حل مشکل به تنهایی، از یک تکنسین کار متخصص، کمک بخواهید. تکنسین ها با تجربه و تخصص کافی در زمینه تعمیرات می توانند هر نوع مشکل به وجود آمده در پکیج، از جمله ارور ۵۰ ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور را به خوبی حل کرده و ردی از آن به جا نخواهند گذاشت.

تکنسین کاران چگونه ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور را حل می کنند؟

آنها با تکیه بر مهارت و تخصص خود، ارور مورد نظر را در پکیج تشخیص داده و سپس درصدد رفع آن بر می آیند. در ادامه مراحل کار تکنسین کاران در خصوص رفع ارور پکیج ایران رادیاتور را به طور مختصر شرح خواهیم داد:
⦁ ابتدا اقدام به باز کردن کاور پکیج می کنند.
⦁ بعد از آن، فیش اتصال سنسور شوفاژ را چک کرده تا از محکم بودن آن اطمینان حاصل نمایند.
⦁ سپس فیش متعلق به سنسور روی برد الکترونیک را هم بررسی می کنند که ببینند قبلا باز شده است یا خیر.

⦁ پس از طی تمامی این مراحل، اگر مشکل مورد نظر حل نشد، اقدام به نصب سنسور NTC جدید می کنند.
⦁ حالا درب پکیج را باز کرده و فیش سنسور شوفاژ را جدا می نمایند.
⦁ دستگاه را ریست کرده و بررسی می کنند که آیا مشکل حل شده یا نه. اگر احتمالا مشکل حل نشد، یعنی فیش سنسور آب گرم به طور اشتباه نصب شده است.
⦁ در آخر پس از رفع شدن ارور، سنسور شوفاژ را باز کرده و سنسور جدید را به جای آن نصب می کنند

همچنین بخوانید:  کد خطای پکیج ایران رادیاتور
رفع ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور

جمع بندی :

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد ، جهت تعمیر پکیج های ایران رادیاتور بهتر است که کار را به افراد متخصص بسپارید . تهران شوفاژ کار علاوه بر تعمیر پکیج های ایران رادیاتور ، تعمیر پکیج بوتان در تهران را نیز انجام می دهد .

2 دیدگاه. Leave new

  • سلام .
    کدوم پکیج ایران رادیاتور برای واحد 150 متری بهتره ؟

    پاسخ
    • رضا امیری
      2022/10/15 13:52

      سلام دوست عزیز
      برای متراژ 150 متر عموما از پکیج های 24 تا 28 هزار استفاده میشه

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید