عیب یابی ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور

همانطور که می دانید پکیج یکی ازبهترین سیستم های گرمایشی محسوب می شود که هم گرمای محیط و هم اب گرم مصرفی ساختمان را تامین می کند . اما یکی از پکیج های نام آشنا که از لحاظ کیفیت و کارایی، خود را به همه کاربران ثابت کرده، پکیج ایران رادیاتور است. حقیقتی که وجود داشته و باید آن را بپذیریم، این است که پکیج ایران رادیاتور هم مانند سایر پکیج ها ممکن است دچار مشکلاتی گردد. که در این مقاله به ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور اشاره و انواع آن را بررسی کردیم تا رفع ارور و تعمیر پکیج ایران رادیاتور به بهترین شکل انجام گردد.

ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور

ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور آنالوگ مشابه با E31 در مدل دیجیتال است. در حال حاضر قصد داریم در مورد این ارور و رفع آن صحبت کنیم.

برای دریافت خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ، با کارشناسان تهران شوفاژکار تماس حاصل فرمایید.
تعمیرکار پکیج

ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور مربوط به خرابی NTC

به طور کلی در بررسی های صورت گرفته در خصوص ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور مشخص شده است که این ارور بیشتر مربوط به خرابی NTC است. دقت کنید که مقدار مقاومت سنسور NTC به طور کلی 11 اهم برای دمای 25 درجه سانتی گراد اعلام شده است. حال اگر دما بیشتر شود از مقاومت این سنسور کاسته می شود و پکیج به درستی کار نمی کند. البته اهم متر می تواند سالم بودن این سنسور را ارزیابی کند.

همچنین بخوانید:  کد خطای پکیج ایران رادیاتور مدل L
ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور

ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور مربوط به خرابی برد الکترونیک

گاه دیده می شود که برد الکترونیک پکیج ایران رادیاتور دچار خرابی شده و یا به اصطلاح درخت سیم آن معیوب شده است. برای بررسی سالم بودن برد الکترونیک و درخت سیم دستگاه نیاز است که از سرویسکاران حرفه ای کمک گرفته شود.
ترمیستور مدار شوفاژ در پکیج های دو مبدله معمولاً در بخش هیدرولیک چپ قرار گرفته است. البته گاه دیده می شود که این قطعه در قسمت خروجی یا مسیر رفت مدار گرمایش قرار دارد. اگر پکیج به شکل تک مبدله باشد این قطعه روی مبدل اصلی نصب شده است. خرابی این قطعه نیز سبب ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور می شود و مشکلات زیادی ایجاد می کند. دقت کنید که این ارور به طور کلی بر اساس موقعیت دستگاه شاید شرایط متفاوتی نیز داشته باشد.

ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور به واسطه اتصال کوتاه

یکی دیگر از دلایل ایجاد ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور اتصال کوتاه مدار است، یعنی ترمیستور مدار گرمایش دچار ایراد خاصی شده است.
این ترمیستورها به طور کلی مانند سنسورهای آب گرم اجرا می شوند با این تفاوت که محل آنها دقیقاً در قسمت رفت مدار گرمایش قرار دارند. در صورتی که این قطعه دچار خرابی شود احتمال اتصالی جفت سیم ترمیستور وجود دارد. از سوی دیگر اگر محل اتصال در بخش سوکت دچار رطوبت شده باشد به طور کلی اتصال کوتاه رخ می دهد و ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور مشاهده می شود.

ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور

رفع ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور

برای رفع ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور در ابتدا باید بررسی شود که آیا مشکل مربوط به برد الکترونیکی است و یا سنسور NTC دچار مشکل شده است به این ترتیب بسیار مهم است که تشخیص درستی در مورد ارور داده شود.
اگر مشکل مربوط به ترمیستور بود نیاز است که این قطعه تعویض شود. از سوی دیگر بررسی سوکت اتصال از موارد مهمی است که توسط تیم تعمیرکار صورت می گیرد و در این صورت شرایط به شکل ایده آلی بررسی خواهد شد.

همچنین بخوانید:  تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

جمع بندی :

برای رفع ارور پکیج ایران رادیاتور و همچنین تعمیر پکیج بوتان در تهران نیاز است که از بهترین تیم تعمیرکار کمک گرفته شود. در غیر این صورت مشکلات بیشتر شده و احتمال آسیب کلی به پکیج وجود دارد. بهتر است که کار را به کاردان بسپارید و سعی کنید همه شرایط را بسنجید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید