نمایندگی پکیج بوتان ستارخان

ارور پکیج ایران رادیاتور 70 80 به صورت کلی به شعله پکیج و مسائل مربوط به گاز آن مربوط می باشد. از همین رو لازم است تا حتما اطمینان حاصل نمایید که گاز به بخش تشکیل شعله وارد شود و پیچ آن باز باشد. عموما رفع این مشکل، باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد لذا نیاز است تا با اشخاص مجرب صحبت نمایید. بدین منظور میتوانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تماس باشید. در ادامه با این خطا و روش های رفع آن بیشتر آشنا خواهید شد.

برای دریافت خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ، با کارشناسان تهران شوفاژکار تماس حاصل فرمایید.
تعمیرکار پکیج

دلیل ایجاد ارور پکیج ایران رادیاتور 70 80

پکیج ایران رادیاتور یکی از پکیج هایی است که در بازار خریداران بسیاری به سراغ آن می روند اما گاها برطرف نمودن خطاهای آنان می تواند دشوار و دردسر ساز شود. عدم آشنایی با این ارورها و روش های رفع آن موجب ضرر رساندن به سایر بخش های پکیج خواهد شد. از همین رو در این مقاله قصد داریم تا شما را با ارور پکیج ایران رادیاتور 70 80 آشنا نماییم. در همین راستا در گام اول بهتر است بدانید که ارور مذکور به یکی از دلایل زیر ممکن است رخ دهد:

–        برد پکیج شما دچار خرابی شده است.

–        ممکن است ایراد از گاز ورودی بوده باشد که شعله آن کم است. گاها تنظیم نمودن شعله نیز باعث ایجاد خطا خواهد شد.

–        اگر شیر مخصوص به گاز پکیج نتواند باز شده . گاز دستگاه را تامین نماید، خطای مذکور را مشاهده خواهید نمود.

–        در برخی موارد بین میله جرقه زن و محل احتراق فاصله زیادی وجود دارد که همین مورد نیز موجب می شود تا پکیج روشن نشود و با مشکل احتراق شعله روبرو گردد.

پکیج ایران رادیاتور

 

                                      

همچنین بخوانید:  عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل L28CF

آشنایی با ارور پکیج ایران رادیاتور 70 80 و روش های رفع آن

اگر بخواهیم به صورت خلاصه و آسان بیام داریم، ارور پکیج ایران رادیاتور 70 80 به دلیل مشکل گازی است. یک تعمیرکار مجرب می تواند با بررسی فشار گاز، سرشعله ها و مواردی از این قبیل خطای مذکور را بررسی و رفع نماید. به صورت کلی توصیه می شود تا برای پکیج هایی که آنها را در بالکن قرار می دهید حتما از دودکش استفاده نمایید زیرا در غیر این صورت تجمع گازهای ایجاد شده می تواند احتراق را با مشکل روبرو نموده و در اصلاح خفه نماید.

در برخی موارد ارور پکیج ایران رادیاتور 70 80 نشان دهنده مشکل جدی نمی باشد. در بسیاری مواقع از آنجا که در فصل زمستان فشار گاز کم است، خطای فوق رخ می دهد. برای رفع این ایراد تنها نیاز است تا شیر کنترلی را بررسی نمایید. گاها با تنظیم این شیر مشکل برطرف می گردد. این مورد هزینه آنچنانی ندارد و افرادی که میزان دانش اندکی نیز دارند می توانند از پس آن بر بیایند. عموما مشکل مذکور زمانی رخ می دهد که دمای هوای بسیار کم باشد و در این شرایط پکیج نیز برای چند ساعت خاموش گردد. پس از اقدام به روشن نمودن در این شرایط ممکن است خطای فوق رویت گردد.

2 پکیج ایران رادیاتور

برای رفع مشکل در این وضعیت بهتر است تا شیر ورودی گاز را مجدد تنظیم نمایید. در نظر داشته باشید که در فصل گرم سال ما میزان گاز کمتری نیز می توان اقدام به روشن نمودن پکیج نمود زیرا هوا گرم می باشد اما در فصل سرد سال نیاز است تا پیچ ورود را به گونه ای تنظیم نمود تا میزان حجم گاز بیشتری وارد دستگاه شود. در این وضعیت احتراق به راحتی صورت می گیرد. اگر احیانا با تنظیم مجدد شیر گاز نتوانستید فشار مورد نظر را فراهم آورید، به این معنا می باشد که شیر شما دچار ایراد شده است. در این صورت می بایست کاور پکیج را از طریق پیچ هایی که دارد، باز نمایید و اقدام به تعویض شیر کنید. عموما شیر گاز در بخش جلویی دستگاه شما قرار دارد. این شیر دارای یک پیچ چهارسو می باشد که از جنس پلاستیک است. لازم است تا پیچ گوشتی را درون این پیچ قرار داده و سپس اقدام به باز نمودن مهره زیر آن به کمک آچار نمایید. در این صورت پیچ باز شده و امکان ورود گاز بیشتر را فراهم می آورد. البته باید به این مورد نیز دقت نمایید که این کار می بایست به آرامی انجام شود و همچنین پس از باز نمودن پیچ، حتما پکیج خود را ریستارت نمایید.

همچنین بخوانید:  آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور

3 پکیج ایران رادیاتور

برای رفع ارور پکیج ایران رادیاتور 70 80 باید چه مواردی را در نظر داشت و بررسی نمود؟

تا به اینجا بررسی نمودیم که ارور پکیج ایران رادیاتور 70 80 به چه دلایلی ممکن است رخ دهد. در گام بعد می توانید اقدامات زیر را انجام دهید تا خطای ایجاد شده برطرف گردد:

–        ابتدا لازم است تا پیچ تحتانی پکیج خود را باز نمایید و میزان گاز ورودی به دستگاه را بررسی نمایید.

–        در گام بعدی شیر ورودی گاز پکیج ایران رادیاتور خود را بررسی نمایید. در برخی موارد شیر شما معیوب بوده و نیاز به تعویض دارد.

–        شعله های محل احتراق و سوراخ های آن را بررسی نمایید تا احیانا گرفته نباشد.

–        چنانچه مشاهده نمودید که بین میله جرقه زن و محل احتراق فاصله وجود دارد، آنها را به یکدیگر نزدیک نمایید تا مشکل برطرف گردد.

توجه نمایید در برخی موارد مشاهده شده است که پس از چند بار استارت زدن دستگاه، پکیج روشن می شود اما پس از مدتی خاموش میشود. این مورد گاها به دلیل مشکل ایراد در یون دستگاه پکیج رخ می دهد.

پکیج ایران رادیاتور:

پکیج ایران رادیاتور این روزها به دلیل کیفیت خوبی که برند فوق دارد در دسته وسایل گرمایشی عالی طبقه بندی می شود. اما همانند هر وسیله الکتریکی دیگر از آنجا که دارای قطعات متفاوتی است، با ارورهای متفاوتی نیز ممکن است روبرو شود. آشنایی ضمنی با این ارورها موجب می شود تا افراد راحت تر بتوانند با آنها برخورد نمایند. یکی از ارورهای رایج و مهم ارور پکیج ایران رادیاتور 70 80 می باشد. این ارور اغلب به دلیل مشکلات گازی در این پکیج ها مشاهده می شود.

همچنین بخوانید:  بهترین روش رفع ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور

عموما همراه هر پکیج ایران رادیاتوری یک دفترچه راهنما وجود دارد که به شما راهنمایی های لازم برای نگهداری و تعمیر پکیج ها را ارائه می دهد. از همین رو در زمان خرابی قبل از اینکه هزینه زیاد انجام داده یا از تعمیرکاران حرفه ای دعوت نمایید تا پکیج را بازرسی نمایند، می توانید شخصا با کمک دفترچه راهنما، مشکل خود را بررسی نموده و اقدام به رفع نمایید. در نظر داشته باشید که در برخی موارد احتمال رفع خطا توسط خود شما نیز ممکن می باشد. ارور پکیج ایران رادیاتور 70 80 یکی از این ارور ها می باشد که می توان با بررسی برخی موارد اقدام به رفع آن نمود.

4 پکیج ایران رادیاتور

جمع بندی:

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد می توان نتیجه گرفت که ارور پکیج ایران رادیاتور 70 80 یکی از ارورهای رایج این دسته از پکیج ها می باشد. این مشکل اغلب به مشکل گازی پکیج مربوط می شود که با بررسی برخی موارد اولیه می توان به صورت ساده مشکل را برطرف نمود. در برخی موارد حاد نیز لازم است تا حتما قطعه عوض شده یا تعمیر گردد که این کار توسط افراد حرفه ای و مجرب انجام می شود.

عموما بیان می شود، زمانی که از باز بودن شیر ورودی گاز مطمئن شدید، اقدام به ریست نمودن دستگاه نمایید زیرا با این کار احتمال رفع مشکل وجود دارد. دقت نمایید که شیر باز باید در امتداد لوله گاز باشد.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به دیگر قسمت های سایت از جمله بخش تعمیر پکیج بوتان از مطالب ما بهره مند شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید