عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل L28CF

پکیج ایران رادیاتور مدل L28CF از جدیدترین سری های پکیج ایران رادیاتور است که در ایران طراحی و تولید می شود. پکیج L28CF از نوع دیواری، دو مبدله و بدون فن است. همچنین این مدل پکیج دارای نمایشگر دیجیتال می باشد که وضعیت دستگاه و کدهای خطای پکیج را نشان می دهد. از مزیت های این پکیج کارکرد آرام و بی صدا، نصب رایگان، بازدهی حرارت بالا و منبع انبساط بزرگ است.

البته توصیه می کنیم جهت تعمیر پکیج های ایران رادیاتور به تکنسین مربوطه مراجعه کنید زیرا با یک اقدام اشتباه باعث می شوید که پکیج برای همیشه خراب و غیر قابل استفاده شود . شما میتوانید کار تعمیر پکیج خود را به تیم تهران شوفاژکار بسپارید. تیم ما با حرفه ای ترین متخصصین بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

برای دریافت خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ، با کارشناسان تهران شوفاژکار تماس حاصل فرمایید.
تعمیرکار پکیج

( مطالعه مقالات آموزشی تعمیر انواع پکیج: آموزش تعمیر پکیج بوتان  |  آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور )

ویژگی های پکیج ایران رادیاتور مدل L28CF

پکیج ایران رادیاتور مدل L28CF مانند تمامی پکیج های ایران رادیاتور مجهز به سیستم محافظت در برابر بخ زدگی است و به طور اتوماتیک از یخ زدن لوله ها خودداری می کند.

این پکیج مجهز به پرشر سوئیچ هوا می باشد که از احتراق زیاد اجتناب می کند و با اعمال فشار به دیافراگم موجب بسته شدن کنتاکت های دیافراگم شده و در نهایت مسیر دودکش باز خواهد شد و پکیج می تواند به کار خود ادامه دهد.

همچنین بخوانید:  کد خطای پکیج ایران رادیاتور

به جهت دو مبدله بودن پکیج ایران رادیاتور مدل L28CF شاهد آبگرم فراوان و یکنواختی خواهید بود. همچنین در اسرع وقت به آبگرم دسترسی خواهید داشت. توجه نمایید قیمت پکیج L28CF به دلیل ویژگی های خاص نسبت به سایر مدل ها بیشتر است.

پکیج های ایران رادیاتور دارای رده انرژی 3STAR هستند بنابراین راندمان و بازدهی این پکیج ها ۹۳ درصد است.

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28CF مثل سایر مدل های این شرکت دارای هواگیری خودکار است که موجب بهبود کارایی پکیج و کاهش هدر رفت انرژی می شود. هواگیری پکیج کمک زیادی به گرم شدن محیط مسکونی و آبگرم مصرفی می کند.

( مطالب آموزشی پکیج‌های بوتان در سایت تهران شوفاژکار: تعمیر پکیج بوتان  |  هواگیری پکیج بوتان )

بررسی کد خطا های پکیج ایران رادیاتور مدل L28CF

در سری L  پکیج ایران رادیاتور به دلیل وجود عیب یاب دیجیتال، سریع تر به رفع مشکل پکیج پی خواهید برد که یکی از نقاط قوت سری L همین عیب یاب دیجیتال آن می باشد.

چنانچه نقصی در پکیج بوجود آید کد خطا روی نمایشگر دیجیتال پکیج اعلام می شود. در اینجا به برخی کدهای خطا می پردازیم. کد خطای E1 نشان دهنده ی کم بودن آب داخل دستگاه و کد ارور E2 بیانگر نبودن گاز یا عدم تشخیص شعله است.

اگر مشکلی در داخل برد بوجود آید با کدهای خطای E12,E30 و E99 مواجه خواهید شد. در صورت خرابی ترمیستور مدار شوفاژ خطای E31 یا E32، معیوب شدن ترمیستور آبگرم مصرفی کدهای E41یا E42 و خرابی فن خطای E50 یا E51 را نشان می دهد.

این پکیج های دیجیتال از جمله مدل L28CF ، عیب یابی سیستم را در کمترین زمان اعلان می کند و موجب تسریع در روند بازیابی پکیج می شود.

همچنین بخوانید:  تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل E24FF

ما پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از هرگونه مشکل جبران ناپذیر بعد از مشاهده هر گونه کد خطا با کارشناسان ما در تهران شوفاژ کار ارتباط برقرار کنید تا مشکل به بهترین نحو حل شود.

( برای آشنایی بیشتر با کد خطاهای پکیچ ایران رادیاتور روی لینک روبرو کلیک کنید: کد خطای پکیج ایران رادیاتور )

جمع بندی

در این مقاله از تهران شوفاژکار کلیه نکات عیب یابی و رفع ارور پکیج ایران رادیاتور مدل L28CF را بیان کردیم. این پکیج برای کسانی که دنبال پکیج خوش قیمت با کیفیت مطلوب می باشند پیشنهاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید