نمایندگی پکیج بوتان ستارخان

همواره در فصل سرد زمستان اکثر مصرف کنندگان پکیج با توجه به اهمیت زمان و ترافیک سنگین تهران در حال جستجو برای یک تعمیرکار حرفه ای و هزینه مناسب برای پکیج های خود می گردند که چه عالی می شود اگر نزدیک محل سکونت مصرف کنندگان پکیج باشد.

نمایندگی پکیج بوتان ستارخان یکی از چندین نمایندگی بوتان شوفاژکار در تهران است که دسترسی ساکنان محله ستارخان را آسان کرده و در سریع ترین زمان ممکن میتوانند از خدمات بهره مند شوند.

برای دریافت خدمات تعمیرات انواع مدل های پکیج در منطقه ستارخان تهران، با کارشناسان تهران شوفاژکار تماس حاصل فرمایید.
تعمیرکار پکیج

فروشگاه تهران شوفاژکار یکی از مجازترین و با سابقه ترین مراکز هم در حوزه نصب و فروش و هم در حوزه ی تعمیرات و خدمات پس از فروش میباشد. این مرکز با استفاده از تجربه بالا توانسته خدمات فوق العاده ای را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

شما عزیزان میتوانید با خیالی راحت از خدمات تهران شوفاژکار در زمینه ی پکیج به ویژه تعمیرات پکیج استفاده نماییدهمچنین شما میتوانید از مشاوره کاملا رایگان در جهت خرید و یا تعمیر پکیج از مشاوران تخصصی ما بهره‌مند شوید. نیرو های متخصص مرکز خدمات و تعمیرات پکیج بوتان در ستارخان تهران در کمترین زمان ممکن و با انجام بهترین تعمیر شایستگی خود را به شما اثبات می کنند.تمامی خدمات شوفاژکار 24 ساعته و کاملا رایگان می باشد.                                        

همچنین بخوانید:  بررسی علت های جوش آوردن پکیج بوتان

 

علت بالا رفتن فشار پکیج

به طور معمول فشار بار پکیج به سه دلیل بالا میرود (یعنی از دو بیشتر میشود) :

  • راه یابی مدار گرمایش به آب سرد ورودی (در پکیج تک مبدل به خاطر سوراخ شدن مبدل از داخل)
  • نیمه باز بودن شیر پرکن و یا در مواردی معیوب شدن پرکن
  • فشار بار پکیج با افزایش دما خودبه خود بالا میرود که ناشی از باد نداشتن یا سوراخ بودن تیوپ منبع انبساط می باشد

خطرات بالا رفتن فشار پکیج

به طور معمول بالا رفتن فشار پکیج هیچ خطری نخواهد داشت و در نهایت وقتی فشار به 2/5 بار برسد از شیر اطمینان آب اضافی تخلیه خواهد شد . شیر اطمینان به همین منظور روی پکیج نصب گردیده است ، به منظور جلوگیری از آسیب های ناشی. از افزایش فشار بار پکیج و این شیر را شیر سه بار نیز مینامند که البته تا 2/5 بار شروع به تخلیه آب اضافی میکند.

بررسی علل جوش آوردن پکیج بوتان

یکی از مهم ترین دلایل که سبب می شود پکیج جوش آورد، اختلال در جریان آب در مدار پکیج است. بعضی اوقات که رسوب زیادی ایجاد شود و آب مسدود شود و دیگر نتواند مانند قبل گردش لازم را داشته باشد. گاه این امکان وجود دارد که منبع انبساط خراب شده باشد و یا دچار نشتی شده باشد. در چنین حالتی نیز شاهد اختلال در جریان آب هستیم. زمانی که آب به درستی جریان پیدا نکند، پکیج دچار سر و صدا می شود و بخار بلند می شود. البته بارها دیده شده که پمپ دستگاه نیز خراب است و به این ترتیب جریان آب دچار مشکل می شود.
اگر دوست دارین بقیه علل جوش آوردن پکیج های بوتان را بدانید حتما ادامه این مطلب را در مقاله بررسی علت های جوش آوردن پکیج بوتان” مطالعه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید