نمایندگی تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا

پکیج ها، وسایل گرمایشی هستند که به دلیل راندمان بالا و مصرف سوخت پایین، بسیار امروزه مورد استفاده قرار گرفته اند. در میان برندهای مختلف پکیج، بوتان یکی از بهترین های بازار است که مدت هاست امتحان خود را پس داده. حال اینکه کدام مدل پکیج بوتان بهتر است، ممکن است سوالی باشد که در هنگام انتخاب پکیج برایتان پیش اید که در مقاله مربوط کاملا به آن پرداخته ایم. این مقاله بیشتر در مورد بخش فنی و تعمیر پکیج ها خواهد بود. 

اگر وسیله گرمایشی مورد استفاده در منزلتان پکیج است، حتما تا کنون با آن مشکلاتی داشته اید. خرابی قطعات، هواگیری و بسیاری از مشکلات که بازدهی دستگاه شما را کاهش داده است. شاید اولید قدم شما اینترنت باشد که راه حل مربوط به مدل پکیج خود را بیابید. ولی در بسیاری از موارد تعمیر پکیج بوتان شما از عهده تعمیرکار بر می آید. در این مقاله علاوه بر معرفی نماینگی تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا، برخی خطاها و روش های رفع آن ها به همراه فیلمی از چگونگی هواگیری پکیج برای شما آورده ایم. 

فهرست مطالب

تهران شوفاژکار نمایندگی تعمیر پکیج

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا

به طور کلی برای تعمیر کردن پکیج ها نیاز به یک مرکز بسیار حرفه ای می باشد. این مرکز در واقع نمایندگی تعمیر پکیج بوتان است. حتی در این نمایندگی به آموزش تعمیر پکیج بوتان نیز خواهند پرداخت. اما مهم ترین مسئله ‌ای که در رابطه با تعمیر پکیج بوتان در تهران وجود دارد، هواگیری پکیج بوتان می باشد.

هواگیری کردن نیاز به تخصص کافی دارد. لذا شما با هواگیری کردن در این مقاله آشنا خواهید شد. شوفاژ ها از هر نوع و مدلی که باشند، باید یک مسیر را برای هواگیری آن‌ ها پیش گرفت. پکیج ها، یکی از جدیدترین سیستمهای گرمایشی  ساختمان هستند که امروزه در بسیاری از منازل جا خوش کرده اند. این پکیج ها دارای انواع مختلفی هستند که برندهای متفاوت به تولید آن ها پرداخته اند. لذا شما خواه یا ناخواه مجبور هستید، آموزش تعمیر قطعات پکیج را یاد بگیرید. اما اگر توانایی یادگیری آن را ندارید. می توانید این امر را به نمایندگی تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا بسپارید.

این نمایندگی در حین تعمیر کردن پکیج های شما یکسری آموزش ها نیز به شما داده می دهند. این آموزش‌ها در راستای تعمیر پکیج هستند. آن ها به شما می آموزند که مراحل زیر را برای تعمیر پکیج بوتان مدل بیتای خود انجام دهید.

همچنین بخوانید:  تعمیر پکیج بوتان مدل روما
تعمیرکار پکیج

در اولین مرحله به شما می آموزند که چگونه پکیج را خاموش کنید. سپس یاد می ‌دهند که باید دقایقی را صبر کنید و سپس به هواگیری آن بپردازید. پیچ هواگیری روی رادیاتور قرار گرفته شما می توانید این کار را توسط پیچ هواگیری انجام دهید. سپس بایستی فشار پکیج خود را بین بازه عددی یک تا یک و نیم بار قرار دهید. در نهایت می توانید پکیج را روشن کنید.

این مراحل در واقع مراحل هواگیری کردن پکیج می باشند. بخش مهمی از تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا هواگیری آن است. بیشتر مواقع زمانی که پکیج نیاز به هواگیری دارد، دچار مشکل شده اما کاربران نمی ‌توانند آن را هواگیری کنند و به حالت عادی خود بازگردانند. پس فکر می ‌کنند که پکیجشان خراب شده است و سعی می کنند که یک تعمیرکار برای تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا خود استخدام نمایند.

ساکنین کرج می توانند از خدمات تعمیر پکیج در کرج تهران شوفاژکار بهره مند گردند. 

مشکلات پکیج بیتا

در این قسمت ما به شما در مورد کدهای خطای پکیج خواهیم گفت که در حل مشکلات پکیج بیتا بسیار راهگشای شما خواهند بود. معمولا بسیاری از مشکلات پکیج در صورت آشنایی با کدهای خطای پکیج توسط خود شما قابل رفع است، ولی در صورتی که در حل ایراد پکیجتان با مشکل مواجه شدید، با تهران شوفاژکار که نمایندگی تعمیر پکیح بوتان است، تماس حاصل نمایید. جال در ادامه به معرفی مشکلات پکیج بیتا و بررسی کدهای خطای مربوطه می پردازیم. 

[ninja_tables id="11160"]

انواع پکیج بوتان مدل بیتا

پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل بیتا دارای مدل‌های 22000، 24000 و 26000 است. تمامی این مدل‌ها دارای بازدهی بیش از ۹۲% هستند. این مدل‌ها پکیج دارای محفظه احتراق بسته هستند. در پکیج‌های محفظه احتراق بسته عمل تخلیه دود و عمل مکش هوا از طریق یک دودکش دوجداره صورت می‌گیرد. پکیج دیواری بوتان مدل بیتا فن‌دار است. وجود فن در این دستگاه باعث می‌شود که دود حاصل از احتراق از طریق  یکی از جداره‌های دودکش دو جداره به بیرون هدایت شود. اکسیژن مورد نیاز جهت احتراق، از طریق جدار دیگر دودکش دوجداره، به درون محفظه احتراق هدایت می‌شود. در پکیج‌های محفظه احتراق بسته، اکسیژن لازم جهت احتراق از فضای داخلی محل نصب پکیج تامین نمی‌شود و به همین دلیل به این مدل از پکیج‌ها (پکیج ایزوله از محل نصب) نیز می‌گویند.

مشخصات فنی پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل بیتا 22000

بیتا 22000

مشخصات فنی پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل بیتا 24000

بیتا 24000

رفع خطاها و تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا

یک مسئله مهم دیگر که در رابطه با تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا وجود دارد، پایین آمدن فشار آن است. بعد از گذشت زمان ممکن است که فشار پکیج شما افت کند. شما بایستی در این موقع به تنظیم مجدد آن بپردازید. علت اصلی افت فشار پکیج نشتی کردن آن در قسمت رادیاتور یا اتصال می باشد. با پیدا کردن این نشتی و رفع آن می توانید به افزایش فشار مکرر کمک کنید. هرچقدر مقدار نشتی بیشتر باشد، فشار پکیج نیز بیشتر کاهش خواهد یافت. پس حتماً در تعمیر آن کوشا باشید و به تعمیر آن بپردازید. کدهای خطای بوتان، برای انواع مختلف پکیج تقریبا مشابه است. ما در مقاله کدهای خطای پکیج بوتان، در این مورد به تفصیل صحبت کرده ایم. 

درجه فشار آب پکیج

فیلم چگونگی هواگیری پکیج بوتان

نکات ایمنی بستن پکیج بوتان مدل بیتا

  1. قبل از تمیز کردن دستگاه پکیج دیواری دو شاخه آن را از پریز بکشید.
  2. از لمس پکیج‌های دیواری با دست مرطوب و پای برهنه خودداری کنید.
  3. جلوگیری از  قرار گیری مواد قابل اشتعال در کنار پکیج
  4. دستگاه را در بالای اجاق گاز و سایر وسایلی که گرامازا هستند نصب نکنید.

ویژگی های پکیج بوتان مدل بیتا

پکیج دیواری بوتان مدل بیتا دارای دو مبدل می باشد و همچنین یک فن دارد که باعث می شود راندمان حرارتی بالایی را با استفاده از این پکیج تجربه کنید. معمولاً این پکیج می تواند برای واحدهایی که بیش از ۱۰۰ متر تا نهایت ۱۴۰ متر مربع مساحت دارند، مناسب باشد و این واحدها را به خوبی گرم نگه دارد. شرکت بوتان پکیج جدیدی را وارد بازار کرده است که مدل بیتا نام دارد. این پکیج های گرمایشی دارای یک دودکش دوجداره هستندکه گاز های احتراقی این پکیج از آن خارج می شود. از جمله مهم ترین ویژگی های پکیج بوتان مدل بیتا می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

ویژگی هایی هستند که این پکیج از آن ها بهره مند می باشد. ویژگی های خاصی که برای پکیج بوتان مدل بیتا در نظر گرفته می شود، داشتن سیستم خودکار روشن و خاموش شدن، هواگیری خودکار، تنظیم خودکار، داشتن جریان های گاز، داشتن اتصال به ترموستات و همچنین سیستم ضد نوسان آب گرم و غیره هستند.

همچنین بخوانید:  نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در شمال تهران

همه ی این ویژگی ها مختص به پکیج بوتان مدل بیتا می باشد. این ویژگی ها هستند که باعث شدند مدل بیتا اگرچه قدمت زیادی ندارد اما دارای طرفداران بسیار زیادی باشد. علاوه بر آن ظاهر پکیج های بوتان مدل بیتا بسیار زیبا بوده و می تواند علاوه بر کارایی ظاهر زیبایی را نیز به شما هدیه دهد. به طور کلی برترین سیستم های گرمایشی را پکیج می‌ دانند چرا که این سیستم های گرمایشی علاوه بر این که بسیار کم مصرف هستند، می توانند نیاز های مختلف افراد را برآورده سازند.

از جمله مهم ترین نیاز هایی که ما می توانیم توسط پکیج بوتان مدل بیتا رفع کنیم، داشتن سیستم خودکار و سنسور هوشمند دما است. این ویژگی در پکیج ها باعث می ‌شود که شما دمای محیط را همیشه در حالت تعادل نگه دارید. علاوه بر آن به خاطر قطع شدن این سیستم در زمان گرم شدن اتاق در هزینه‌ های خود نیز می‌ توانید صرفه جویی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا،  راهنمای قعال سازی حالت زمستانه پکیج

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید