لیست قیمت پکیج بیتا

پکیج بوتان مدل بیتا

ما در مقاله بهترین مدل پکیج بوتان، درباره ویژگی های مدل های مختلف پکیج بوتان صحبت کردیم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دادیم. در این نوشتار لیست قیمتی از پکیج بوتان مدل بیا در اختبار شما قرار خواهیم داد که دید کاملی از قیمت این مدل از پکیج در سایت های اینترنتی مختلف در اختیار شما قرار می دهد.

فهرست مدلهای پکیج بوتان

پکیج بوتان مدل بیتا

مدل بیتا، یکی از بهترین مدل های پکیج های بوتان است که در بازار به فروش می رسد. بازدهی بالای 90%، سیستم بای پس خودکار، تنظیم خودکار جریان گار، سیستم عیب یابی الکترونیکی تنها بخشی از ویژگی های این مدل از پکیج است.

پکیج بی تا در شرکت توسعه قطعات الیکا که از زیر مجموعه های شرکت صنعتی بوتان می باشد طراحی و تولید شده است. پکیج دیواری بی تا بااتکا به تجربه و سوابق پکیج بوتان در تولید، توزیع و پشتیبانی گسترده خدمات مشتریان از سال 1397 پا به بازار تاسیسات کشور گذاشته است. پکیج دیواری بی تا آسایش خاطر شما را با گرمایش مطبوع خانه و آبگرم مصرفی دائم و فوری فراهم می نماید.

مدل های مختلف پکیج بیتا در کل با توجه به نوع محفظه احتراق (بسته یا باز) در دو دسته تولید می شوند. پکیج های با محفظه احتراق بسته یا همان sealed و محفظه احتراق باز یا همان open.

پکیج بیتا از نوع sealed در دو مدل 22000 و 24000 و از نوع open در مدل 22000  تولید می شود.

همچنین بخوانید:  نمایندگی تعمیر پکیج بوتان

تصویر زیر مشخصات فنی 3 مدل نوشته شده در بالا است.

مشخصات فنی پکیج بوتان مدل بیتا

لیست قیمت پکیج بوتان مدل بیتا

[ninja_tables id="11087"]

محصولات پکیج بوتان بیتا

مقالات پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید