چه پکیجی مناسب با متراژ خانه شماست؟

با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان، اغلب مردم به فکر خرید و راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی در منزل و محل کار می‌یفتند. با انتخاب و نصب پکیج مناسب، می‌توانید هوای گرم و مطبوعی را در محیط منزل یا محل کار خود فراهم کنید؛ همچنین به کمک این سیستم‌ها می‌توانید آبگرم خانه را تأمین کرده و بزرگ‌ترین مشکل خود را در فصل زمستان برطرف نمایید. یکی از نکاتی که باید هنگام خرید پکیج مناسب به آن دقت کنید، تناسب متراژ خانه و نوع پکیج است. در این صورت می‌توانید از شرایط مطلوبی بهره‌مند شوید. اگر شما هم قصد خرید پکیج مناسب با متراژ خانه را دارید، توصیه می‌کنیم مقاله ما را تا انتها دنبال کنید. ما به عنوان راهنمای انتخاب پکیج، نکاتی را برای انتخاب شوفاژ مناسب آپارتمان‌های ۵۰ متری ۹۰ متری و ۱۰۰ متر به بالا معرفی خواهیم کرد.

ما در مجموعه تهران شوفاژ کار با ارائه خدمات در زمینه فروش پکیج های گرمایشی و تعمیر پکیج ، در کنار شما خواهیم بود .

( مطالعه مقالات آموزشی تعمیر انواع پکیج: آموزش تعمیر پکیج بوتان  |  آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور )

پکیج مناسب متراژ ۵۰ متر

یکی از پرسش‌های مهمی که معمولاً از طرف مصرف‌کنندگان مطرح می‌شود این است که پکیج مناسب متراژ ۵۰ متر کدام است و چه زمانی باید برای نصب آن اقدام کرد؟ اگر قصد خرید پکیج بوتان مناسب محیط ۵۰ متری را دارید، باید به تعداد رادیاتور‌ها و متراژ‌های مختلف دقت کنید.

برای خانه‌هایی با فضای ۵۰ متر، می‌توانید از پکیج‌های مختلفی استفاده کنید. همانطور که می‌دانید از این سیستم‌های گرمایشی در انواع و سایز‌های مختلف تولید می‌شوند. شما می‌توانید یکی از آن‌ها را بسته به میزان مصرف و همچنین متراژ منزل انتخاب نمایید.

همچنین بخوانید:  پکیج ایران رادیاتور

یکی از توصیه‌های راهنمای انتخاب پکیج این است که قبل از خرید پکیج، بهتر است به شرایط آب و هوایی خانه خود، توجه کنید. به عنوان مثال، اگر در مناطق گرمسیری کشور زندگی می‌کنید، بهتر است سیستم‌هایی را انتخاب کنید که با شرایط آب و هوایی این منطقه سازگار باشند. در حال حاضر ساکنین مناطق شمالی ایران، اغلب از پکیج‌های ۲۲۰۰۰ استفاده می‌کنند. این سیستم‌ها برای خانه‌های ۵۰ متری شمال کشور مناسب خواهند بود. از طرفی مردمی که در مناطق گرمسیر و جنوبی کشور زندگی می‌کنند، برای متراژ ۵۰ متر باید، پکیج‌های ۲۰۰۰۰ را انتخاب نمایند.

( مطالب آموزشی پکیج‌های بوتان در سایت تهران شوفاژکار: تعمیر پکیج بوتان  |  هواگیری پکیج بوتان )

پکیج مناسب متراژ ۹۰ متر

یکی از نکاتی که در راهنمای انتخاب پکیج باید به آن دقت کرد، نوع این سیستم است. زمینی یا دیواری بودن سیستم‌های گرمایشی نقش مهمی در نحوه تعمیر و سرویس آن‌ها دارند. با انتخاب پکیج‌های دیواری بوتان می‌توانید از مزیت‌هایی همچون کم مصرف بودن، عمر طولانی و عملکرد بسیار خوب نیز برخوردار شوید. با این وجود اگر قصد خرید پکیج مناسب متراژ ۹۰ متر را دارید، توصیه می‌کنیم پکیج‌های زمینی را انتخاب نمایید.

یکی از موارد مهمی که باید قبل از انتخاب پکیج برای خانه‌های کمتر از ۱۰۰ متر در نظر بگیرید، منطقه مورد نظر است. سردسیر و گرمسیر بودن محل زندگی شما نقش مهمی در عملکرد سیستم گرمایشی دارد. پکیج مناسب برای متراژ ۹۰ در در مناطق سردسیر کشور ظرفیت ۲۲ هزار است؛ اما برای مناطق گرمسیر می‌توانید از پکیج ۲۰۰۰ وات استفاده نمایید.

همچنین بخوانید:  مهمترین دلایل بالا رفتن فشار پکیج + راهکار حل مشکل
پکیج گرمایشی

( برای آشنایی بیشتر با کد خطاهای پکیچ ایران رادیاتور روی لینک روبرو کلیک کنید: کد خطای پکیج ایران رادیاتور )

پکیج مناسب متراژ ۱۵۰ متر

راهنمای انتخاب پکیج به شما توصیه می‌کند که قبل از خرید پکیج‌های ایران رادیاتور با ویژگی‌ها و امکانات سیستم‌های گرمایشی آشنا شوید. برای این که بتوانید پکیج‌هایی متناسب با متراژ خانه خود را خریداری کنید، بهتر است عوامل مختلفی از جمله در سیر و گرمسیر بودن محل زندگی، میزان آب، آب برق و گاز مصرفی، تعداد رادیاتور‌ها و… را در نظر بگیرید. علاوه بر این‌ها، بهتر است به سراغ پکیج‌های فن‌دار و ۲ مبدل بروید. این محصولات بهترین گزینه برای مناطق با متراژ بالا خواهند بود.

پکیج مناسب متراژ ۱۵۰ متر سیستم‌هایی هستند که ظرفیتی حدود ۲۴ هزار تا ۲۸ هزار داشته باشند. با انتخاب این پکیج‌ها می‌توانید تمام محیط خانه یا محل کار خود را با هوای مطلوب، گرم بسازید و از آن لذت ببرید. فروشگاه ایران رادیاتورو بوتان با ارائه بهترین پکیج‌های گرمایشی، انتخاب مناسبی برای خرید شما خواهند بود.

 

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تمام نکات لازم برای راهنمای انتخاب پکیج را معرفی کنیم. امروزه اغلب مردم ترجیح می‌دهند به جای بخاری و آبگرمکن، از سیستم‌های گرمایشی استفاده کنند. یکی از دغدغه‌ها و سؤالات مهمی که معمولاً برای مردم پیش می‌آید، این است که پکیج مناسب برای هر متراژ خانه کدام است؟ انتخاب پکیج‌های بوتان به شرایط آب و هوایی محل زندگی افراد بستگی دارد. با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید یکی از بهترین پکیج‌های مناسب متراژ خانه خود را خریداری کنید.

همچنین بخوانید:  چرا پکیج خانه ما آب را گرم نمی‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید